Za jakie grzechy wysyłają nas do szkół? I po co te oceny? To wszystko jest takie przytłaczające... nie byłem na jednej pracowni przez to, że mnie na turniej wzięli, a teraz każą odrabiać poza moimi lekcjami. I wspaniale - jutro mam lekcje od 7.10 do 16.30, ale przyjaciółka zaproponowała wagary, więc o 13 możliwe, że mi się lekcje skończą.
Wy też macie takie problemy ze szkołą? Nie wiem dlaczego wybrałem technikum elektroniczne, ja nawet matmy nie lubie... głupie wybory mają jednak czasem pozytywne rezultaty. Nie będę o nich opowiadał, bo to bardziej moje prywatne sprawy, ale suma sumarum trzeba męczyć się w tym psychiatryku...
Powinni dać z tydzień wolnego na odreagowanie od ukochanej profesor Różak, pani, która niszczy mo zdrowie, świadomość otoczenia i nie daje mi się wyspać :)
Dlaczego tak długo do świąt...
A teraz życzę Wam miłych jutrzejszych lekcji :D
Kilka słów mojego autorstwa i kilka wydarzeń, które miały kiedyś miejsce. Opowiem wam o...
niedziela, 6 listopada 2011
Witam. Jutro znowu szkoła... Buuu...
Nie jest ciekawie, bo mam dużo do nauczenia się (mimowalnie), bo mam pracownie. Największym problemem jest to, że ne byłem na poprzedniej i muszę zdawać ostatnią i jutrzejszą. Mam ok. 15 stron A4 do przeczytania i nauczenia, a jakoś mi się nie chciało do teraz tego zrobić.
Ale mi się tego uzbierało. Mimo iż wiem, że będę musiał się uczyć, to i tak odkładam to na później, choć znam konsekwencje. Wy pewnie nie macie aż takiego lenia :p
Nie jest ciekawie, bo mam dużo do nauczenia się (mimowalnie), bo mam pracownie. Największym problemem jest to, że ne byłem na poprzedniej i muszę zdawać ostatnią i jutrzejszą. Mam ok. 15 stron A4 do przeczytania i nauczenia, a jakoś mi się nie chciało do teraz tego zrobić.
Ale mi się tego uzbierało. Mimo iż wiem, że będę musiał się uczyć, to i tak odkładam to na później, choć znam konsekwencje. Wy pewnie nie macie aż takiego lenia :p
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)