niedziela, 20 listopada 2011

Jakoś leci...

Witajcie. Postanowiem coś napisać, bo nudzę się, a nie chce mi się poprawić sprawozdania...
Czas leci, a w kółko to samo: szkoła>dom>szkoła>dom... Jednak od czasu do czasu zdarza się coś ciekawego. W piątek miałem w szkole wywiadówkę i byłem w studiu, bo były puszczane komunikaty i przemówienie jakiegoś policjanta na żywo. Jestem zadowolony, bo pan Liszcz (szef studia i super nauczyciel) uznaje mnie za solidną markę i od razu wysłał mnie do kamery :D A jako gratis zyskałem achievement "uścisk funkcjonariusza" :D
Tego samego dnia była wywiadówka mojej siostry, ale mój tata pojechał w trasę, więc nie był ani na mojej, ani na siostry wywiadówce. A, że moja mama jeszcze nie wróciła to cieszę się ostatnimi dniami wolności... bo niestety wraca na początku grudnia.
Jutro mam wprowadzenie do drugiej serii pracowni, ale muszę zaliczyć 2 sprawozdania, bo mnie pani nie dopuści. Mam na to tydzień...

Już niedługo święta... mikołaj i... prezenty! I wolne od szkoły. Macie już jakieś plany na te wolne dni? Ja jeszcze nie, ale jak coś będę miał to napiszę...