poniedziałek, 5 grudnia 2011

Jak tu miło i spokojnie

Witajcie. Od wczorajszego wieczora mam dobry humor, ponieważ się pogodziłem z przyjaciółką. A tak poza tym miałem dzisiaj całkiem niezły dzień: nie pisałem zaległej kartkówki, wiem co mam zaliczyć z pracowni i jutro mikołaj. Czekam na prezent jakiś hehe.
Dzisiaj rozpocząłem dzień od Frugo (rozpocząłem dzień o godzinie 10) i jakoś mi szybko i sennie zleciał.
Jutro mam praktyki, więc odwalam lenia i cieszę się wolnym dniem.
Życzę Wam powodzenia w szkole, studiach etc. i prezentów :)

3 komentarze:

  1. Ja tam nawet nie czekam na prezenty. Nie zasłużyłam sobie.
    A Frugo... jejku, lata nie piłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty? Wolno pomarzyć. Nawet głupiego czekoladowego mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogodzić się z bliską osobą jest dla mnie czymś pięknym. Ostatnio sama miałam podobną sytuację :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie obserwujemy będą usuwane, podobnie jak "fajne", czy "wejdź na..."

Jeśli chcesz pogadać poza blogiem, zapraszam na Skype, nick: Kedholt.